Saturday 27 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۱۰/۲۰   فعالیت 23 مرکز قرآنی در شهرستان قاین

فعالیت 23 مرکز قرآنی در شهرستان قاین

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از فعالیت 23 مرکز قرآنی شامل موسسات و خانه های قرآن شهری و روستائی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام احمد علیپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از  فعالیت 23 مرکز قرآنی شامل موسسات و خانه های قرآن شهری  روستائی خبر داد.

 وی اظهار داشت: در حال حاضر 23 مرکز قرآنی شامل 5 موسسه قرآنی، 13 خانه قرآن روستایی و 5 خانه قرآن شهری در شهرستان قاین فعالیت مستمر دارند که به امید خدا در آینده نزدیک به دلیل در خواست روستاهای با جمعیت بالا  این تعداد افزایش خواهد یافت

حجت الاسلام علیپور بیان داشت: از ابتدای سال تاکنون 70 کلاس آموزش قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی توسط مراکز قرآنی وابسته به این اداره برگزار شده که بیش از 700 دانش آموز از این کلاسها بهره مند شده اند.

وی افزود: کلاسهای آموزشی قرآن در زمینه های قرائت سطح 1 و 2 و همچنین حفظ 1 جزء تا 10 جزء توسط اساتید مجرب در سطح مراکز قرآنی برگزار شده است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین با بيان اينکه قرآن راه سعادت و پيشرفت را به همه مردم دنيا عرضه کرده است، تصريح کرد: دنياي امروز تشنه معنويات قرآن است و بايد با تبليغ درست و اصولي مفاهيم اين کلام بزرگ الهي در توسعه فرهنگ قرآن و اهل بيت(ع) همت کرد.

وي با اشاره به اينکه بايد تعاليم قرآني سرلوحه زندگاني همه قرار گيرد، اظهار داشت: بايد تلاش شود که هيچ بي سواد قرآني در سطح کشور وجود نداشته باشد


فعالیت 23 مرکز قرآنی در شهرستان قاین

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 214 بار