Saturday 20 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۰۷/۲۶   رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه؛ عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا است

عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در دیدار با خانواده روحانی شهید غلامرضا علی نژاد گفت: عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت السلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در دیدار و گفتگو با خانواده شهید روحانی غلامرضا علی نژاد به همراه عباس عادل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بشرویه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: عزت، سربلندی و اقتدار ملت غیور ایران اسلامی و نقطه اوج باورهای دینی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداست.

وی ضمن تأکید بر زنده نگه‌داشتن راه شهدا و امام شهدا و پیروی از مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) گفت: مسئولین ادارات با دیدن صبر و استقامت خانواده شهدا روحیه می‌گیرند و مصمم‌تر به انجام وظایف محوله می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا را امری مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: جامعه‌ای زنده است که در آن جامعه، یاد شهید و فرهنگ شهادت زنده باشد در غیر این صورت جامعه می‌میرد و شهیدان در برابر ظلم و ستم و استکبار ایستادند تا ما به ذلت و خواری کشیده نشویم.

وی با اشاره به اینکه شهدا به ما درس ایثار، فداکاری و استقامت در برابر دشمنان دادند تصریح کرد: تلاش برای اصلاح جامعه، امانت صداقت و دوری از مجالس گناه از تعالیم مهمی است که آرمان‌های شهدا به ما می‌آموزند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و پیگیری مشکلات آنان را از وظایف مسئولان دانست و گفت:انقلاب اسلامی مدیون فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران است چراکه آنان باتمام توان و ازخودگذشتگی،ثمره زندگی خود را برای دفاع از نظام وملت و انقلاب تقدیم کرده‌اند.

گفتنی است شهید روحانی غلامرضا علی نژاد در سال ۱۳۳۸ متولد شد و در لبیک به ندای امام به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و سرانجام در سن ۲۳ سالگی در تاریخ ۱۳۶۱/۲/۲۰ در منطقه عملیاتی جنوب به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 246 بار