Friday 26 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۷/۲۸   مسئول جذب و گزینش سازمان تبلیغات اسلامی کشور: تاکتیکهای دشمن در مقابله با اسلام تغییر کرده است

تاکتیکهای دشمن در مقابله با اسلام تغییر کرده است

حجت‌الاسلام کوهستانی در نشست علما و متنفذین تشیع و تسنن زیرکوه گفت: امروز تاکتیکهای دشمن عوض شده تا دیروز جای ضعف ها انگشت می گذاشتند امروز دست روی قوتها میگذارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نشست مشترک علما و متنفذین شیعه و اهل سنت با حضور حجت‌الاسلام احمد رضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی مسئول جذب و گزینش سازمان تبلیغات اسلامی، سردار تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری علمای شیعه و اهل سنت و جمعی از متنفذین در روستای فندخت برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی مسئول جذب و گزینش سازمان تبلیغات اسلامی و سخنران مراسم ضمن تشکر از برگزار کنندگان با اشاره به اینکه یهودیان از مدتها قبل انتظار تولد پیامبر را می کشیدند گفت: یهود در شامات بشارت ولادت پیامبر را شنیده و می دانستند از فرزندان حضرت اسماعیل است در شام تصمیم گرفتند تا به مکه و شام بیایند و نگذارند پیامبر به دنیا بیاید.بزرگ آنها گفت نمی توانید با سنت الهی مبارزه کنید

وی افزود: دین اسلام به تمام نیازهای بشری پاسخ داده و در بین تمام ادیان آسمانی دین کامل دین اسلامست.

وی سپس با بیان اینکه باید در راه دین استقامت به خرج داد ادامه داد:تا زمانی که پای اسلام ایستاده ایم و مشکلات را مثل صدر اسلام تحمل کنیم تردیدی نیست اسلام باقی می ماند.شعب ابیطالب را شنیده اید. شکنجه های بلال حبشی را شنیده اید.

حجت الاسام حسینی کوهستانی با بیان توطئه های مختلف دشمنان بر علیه نظام مقدس اسلامی گفت: پوتین ‌جمله ای دارد که خیلی معروفست او میگوید: این توطئه هایی که بر علیه ایران اسلامی اجرا کردند یکی از اینها برای نابودی هر کشور کافی بود.

وی این ایستادگی را مدیون وحدت عنوان و گفت: خوشبختانه ما اتحاد شیعه سنی تاجر کشاورز و. ..را می بینیم که برای حفظ اسلام‌ خیلی مهمست

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: استقامت وحدت ایثار و جانفشانی را در اسلام داریم و دشمنان به مصداق آیه شریفه یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم قادر به ضربه زدن نخواهند بود. در کشورهای همجوار ما نیز دائما توطئه می‌کنند.۲۰ سال افغانستان را نابود و جمعیتی را شهید کردند و آخر با ذلت رفتند.

وی افزود: توطئه دشمن متفاوتست یک روز در رابطه با اسلام عزیز می گفتند اسلام‌مکتب مخدری است وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد بلوک شرق و عرب متحد بودند انقلابی نه متکی به شرق نه غرب با شعار راهبردی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به وجود آمد. انسانهای مومن را به عرصه آورد.

امروزنقشه دشمن عوض شده؛ طور دیگری می‌گویند و در رابطه با اصل اسلام صحبت نمی کنند بلکه تردیدهایی در رابطه با ارزش های دینی ما مطرح می‌کنند که باید مواظب باشیم.

بعثت نبی مکرم اسلام نه تنها ملت ما را حیات داد بلکه حیات انسانی و قرآنی داد.معجزه جاودان پیامبر وقتی آمد حیات به انسان داد تمسک به قرآن و سیره پیامبر ص چه فردی چه اجتماعی مایه زنده شدن مسلمانان شد.

وی با اشاره به توطه دشمنان مبنی بر اینکه اسلام را دین خشن معرفی می‌کنند گفت: این سخن دشمن نادرست و پوچ است کسی که پیرو واقعی پیامبر است و بر شمشیر پیامبرش عفو نوشته شده نمی تواند تروریست شود.

وی سپس افزود: عاقل ترین مردم کسی است که خدا را بشناسد و اطاعت کند

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد فرد عاقل باید دشمن را هم بشناسد و در مقابل دشمن مشت را بلند کند.امروز تاکتیکهای دشمن عوض شده تا دیروز جای ضعف ها انگشت می گذاشتند امروز دست روی قوتها میگذارند.عقلی را که خدا بعنوان نورافکن و حجت درونی به ما داده باید مطرح کنیم.

امروز وظیفه سنگین است بحث تبیین مهم است خصوصا جامعه روحانیون شیعه و سنی رسالت سنگینی دارند


تاکتیکهای دشمن در مقابله با اسلام تغییر کرده است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه
بازدید : 249 بار