Friday 19 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۷/۱۷   برگزاری قرائت زیارت حضرت رسول (ص) از بعید در مساجد و هیئات مذهبی قاین

برگزاری قرائت زیارت حضرت رسول (ص) از بعید در مساجد و هیئات مذهبی قاین

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از برگزاری مراسم قرائت زیارت حضرت رسول (ص) از بعید در سطح مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان خبرداد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام احمد علیپور، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از برگزاری مراسم قرائت زیارت حضرت رسول (ص) از بعید در سطح مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان خبرداد.

حجت‌الاسلام علیپور با تسلیت فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ دینی و سیره رسول الله (ص) و با هماهنگی های انجام شده با شورای هیئات مذهبی، روحانیون مستقر، طرح هجرت، بومی، اعزامی، ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد، زیارت با فضیلت حضرت رسول (ص) در سطح مساجد و هیئات مذهبی این شهرستان قرائت شده است.

وی افزود: این مراسم سه شنبه ۱۳ مهرماه همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و با حضور مردم خدا جو و ولایت مدار در سطح مساجد و هیئات مذهبی شهرستان قاین برگزار شده است.

حجت‌الاسلام علیپور تصریح کرد: روحانیون و ائمه جماعات مساجد در سخنانی کوتاه قبل از قرائت زیارت حضرت رسول (ص) ابعاد شخصیتی پیامبر بزرگوار اسلام و سیره الهی سیاسی عبادی ایشان را برای حضار تشریح کردند.

وی در پایان با اشاره به روایتی از امیرالمومنین امام علی (ع)که فرموده بودند: حج خود را به زیارت حضرت رسول (ص) تمام کنید که ترک زیارت آن حضرت پس از حج جفا وخلاف ادب است گفت: زیارت از دور حضرت رسول (ص) نیز مانند زیارت ایشان از نزدیک فضیلت فراوان دارد و شایسته است کلیه مومنین آن را بجا بیاورند.

 


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 250 بار