Friday 19 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۷/۰۴   مولوی عبدالبصیر بخشی امام جمعه اهل سنت بهمن آباد زیرکوه: جوانان رزمنده قبل از عبور از سیم خاردار در جبهه ابتدا از سیم خاردار نفس خود عبور کردند

جوانان رزمنده قبل از عبور از سیم خاردار در جبهه ابتدا از سیم خاردار نفس خود عبور کردند

امام جمعه اهل سنت بهمن آباد در محفل انس با قران گفت: جوانان رزمنده از سیم خاردار نفس خود عبور کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی محفل انس با قرآن با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی زیرکوه و حوزه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی ره در مسجد روستای اهل سنت بیدخت برگزار شد.

در این محفل آقایان مصطفی غریب قاری و رئیس مجمع قاریان شهرستان ، سجاد غریب و علیرضا عرب از قاریان شهرستانی به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند.

حجت الاسلام احمد اسماعیلی مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه  با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: این جنگ دفاعی مقدس بود که ایران را در مقابل زورگویان بیمه کرد و اگر امروز امنیت را داریم مدیون این دفاع مقدس و رشادتهای شهدای گرانقدر هستیم.

سپس مولوی عبدالبصیر بخشی امام جمعه اهل سنت بهمن آباد گفت: نیروی ایمان بود که رزمندگان ما را را در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی رساند  رزمندگان برای حفظ دین و وطن جهاد کردند و از جان خود گذاشتند.
وی ادامه داد: اهل سنت هم در دفاع مقدس نقش خوبی داشتند و ما بیش از ۶۰۰۰ شهید اهل سنت داریم

مولوی بخشی در پایان گفت: جوانان رزمنده قبل از عبور از سیم خاردار در جبهه ابتدا از سیم خاردار نفس خود رد شدند
و از جان و مال خود گذشتند و بهترین سرمایه یعنی جان را فدای اسلام و انقلاب اسلامی نمودند.

در پایان به 8 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد


جوانان رزمنده قبل از عبور از سیم خاردار در جبهه ابتدا از سیم خاردار نفس خود عبور کردند جوانان رزمنده قبل از عبور از سیم خاردار در جبهه ابتدا از سیم خاردار نفس خود عبور کردند

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه
بازدید : 275 بار