Friday 29 Mar 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۰۶/۲۵   معرفی اولین برنده استان خراسان جنوبی در چالش کشوری حرف آورد از شهرستان بشرویه

معرفی اولین برنده استان خراسان جنوبی در چالش کشوری حرف آورد از شهرستان بشرویه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: مهدا سردار از بشرویه به‌عنوان اولین برنده خراسان جنوبی با بیشترین آثار در مسابقه حرف آورد در چالش‌های کشوری برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرستان بشرویه با بیان اینکه این شهرستان بیشترین آثار ارسالی استان در چالش حرف آورد را به خود اختصاص داده است، و مهدا سردار از بشرویه به‌عنوان اولین برنده خراسان جنوبی با ارسال بیشترین آثار در مسابقه حرف آورد در چالش‌های کشوری برگزیده شد، گفت: زنان و دختران در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و باید به نقش‌آفرینی آن‌ها در مسائل مختلف به‌صورت ویژه توجه شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه نقش با اشاره به نقش مهم و اساسی زنان در جامعه اسلامی، نقش زنان در برهه‌های حساس تاریخی را انکارناپذیر دانست و گفت: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس که شهدایی هم تقدیم نظام و انقلاب کردند برکسی پوشیده نیست؛ ازاین‌رو توسعه و پیشرفت کشور زمانی می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد که با یاری و مشارکت همه گروه‌های اجتماعی انجام شود.

وی به حساسیت جایگاه زن در مسائل اخلاقی اشاره کرد و افزود: در ساختاری که دشمن برای این قشر مهم جامعه طراحی کرده، قرار است زن مروج فرهنگ بی بندبازی و ضد اخلاقی باشد و در این فضا برنامه‌ریزی نماید.

حجت‌الاسلام بهشتی فر با اشاره به اهداف طرح فرهنگی «حرف آورد» خاطرنشان کرد: در این طرح به دنبال این بودیم که بانوان از فضای بی‌تفاوتی و انفعال نسبت به پیرامون خود خارج شوند، نسبت به حوادث جامعه کنشگری داشته باشند و در حد توان و امکانات خود در رابطه با مسائل جامعه، محصول رسانه‌ای تولید کنند.


معرفی اولین برنده استان خراسان جنوبی در چالش کشوری حرف آورد از شهرستان بشرویه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 247 بار