Friday 19 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۰۶/۲۲   رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه؛ پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای پیامبر گونه امام خمینی«ره» رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود

پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای پیامبر گونه امام خمینی«ره» رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ومسئول کمیته فرهنگی ستادگرامیداشت هفته دفاع مقدس بشرویه گفت:پیروی ازولایت فقیه و رهنمودهای پیامبرگونه امام خمینی«ره» رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بشرویه در جلسه‌ای که به منظور برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شده بود با اشاره به اینکه امنیت کشور مدیون رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان در دفاع مقدس است، گفت: دشمن بعثی به دندان مسلح در هشت سال دفاع مقدس نتوانست کوچک‌ترین قسمتی از خاک ایران را به تصرف خود درآورد چراکه رهبری شکفت انگیز امام راحل بود که توانست جنگ را مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جنگ ما با استکبار جهانی یک جنگ اعتقادی است، افزود: پیروزی ایران اسلامی در قبال استکبار جهانی مصداق بارزی از برتری ایمان راسخ این مردم بر دل‌های کینه‌ورز شیطان‌صفتان به‌ویژه آمریکای جهان خوار بود.

حجت‌الاسلام بهشتی‌فر افزود: پاسداشت خون شهدا وزنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان‌فشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسئول کارگروه فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به حضور اقشار و افراد مختلف در عرصه دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی گفت: علاوه بر مزدان غیور، مادران، همسران و خواهران بسیاری نیز در صف مقدم جبهه از اعتقادات و سرزمین خویش دفاع می‌کردند. آن‌ها در عرصه‌های پشتیبانی وامداد جبهه‌های جنگ و جهاد نقش خویش را درنهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند و در این میدان سخت و طاقت‌فرسا نیز موفق و سربلند بودند.

 

وی بابیان این مطلب که در شرایط کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری به روحیه ایثار و شهادت نیازمندیم تصریح کرد: همه ما می‌دانیم دلیل پیروزی رزمندگان ما در ۸ دفاع مقدس روحیه ایثار و شهادت بود، روحیه‌ای که در شرایط کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری به آن نیازمندیم و همه ما باید تلاش کنیم تا منافع ملی و مطالبات به‌حق مردم را بر خواست فردی، شخصی و خانوادگی ترجیح دهیم و این همان ایثارگری است که همواره به آن نیاز داشته‌ایم و نیاز خواهیم داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان با اشاره به اهمیت هوشیاری جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن اظهار داشت: امروز برای مقابله با دشمن باید جوانان و نوجوانان را با مسائل مختلف بیشتر آشنا کنیم تا با دقت مسیر درست را از غلط تشخیص دهند و بتوانند در مقابل تهاجم دشمن مقاومت کنند.


پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای پیامبر گونه امام خمینی«ره» رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای پیامبر گونه امام خمینی«ره» رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 178 بار