Friday 29 Mar 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۶/۲۱   دیدار مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه با امام جمعه زهان زیرکوه

دیدار مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه با امام جمعه زهان زیرکوه

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه با امام جمعه زهان از توابع شهرستان زیرکوه دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حجت‌الاسلام احمد اسماعیلی مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه، محمد حسینی سورند مسئول شورای هیئات مذهبی و محمد وحیدی نژاد کارشناس فرهنگی اداره با حضور در دفتر امام جمعه زهان با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت‌الاسلام احمد اسماعیلی مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه ضمن تسلیت ایام و عرض خیر مقدم به امام جمعه زهان گفت: فرهنگ زیر بنای تمام امور است و در این مبحث باید خیلی کار کرد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه سپس با بیان اینکه در زهان روحانی زیاد نداریم افزود در بخش زهان ۴ روحانی داریم که ۲ نفر خود استقرار هستند و فعالیتهای فرهنگی مذهبی خوبی در بخش انجام می‌شود.

وی دیگر ظرفیت فرهنگی قرآنی بخش را موسسه قرآنی سادات الزهرا (س)عنوان که به همت خیر محترم جناب سرگرد کیانی با مساعدت اداره تبلیغات اسلامی ساخته شده است.

حجت‌الاسلام فرح بخش امام جمعه زهان نیز ضمن تشکر از حضور مسئول اداره و همکاران گفت: تبلیغ دین ادامه رسالت پیامبران ائمه معصومین و علما در دوره غیبت امام زمان و توفیقی عظیم است.

خدا را باید شاکر باشیم که مجلسی انقلابی تشکیل و بعد با حضور آیت الله رئیسی تحولی در قوه قضائیه ایجاد و سپس با انتخاب آیت الله رئیسی ابراهیم زمان بعنوان رئیس جمهور توسط مردم نقطه امیدی برای همه روشن شده و ایشان ذخیره الهی برای مردم بعد از مشکلات متعدد مردم هستند.

وی سپس گفت: انتظار حل کوتاه مدت مشکلات را نباید داشته باشیم چون مشکلات زیاد است که باید حل و مدیریت شود.

امام جمعه زهان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در این فرصت خاطرات شهدا و آزادگان باید بیان شود چرا که بازگو کردن خاطرات دوران دفاع مقدس، علاوه بر ارج نهادن به فرهنگ فداکاری و ایثارگری رزمندگان، زمینه ساز آشنایی نسل های جوان و امروزی با فرهنگ جهاد و دفاع از حق و حماسه های خلق شده رزمندگان اسلام می‌شود.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام فرح بخش امام جمعه زهان به تازگی در زهان معارفه و قبل از این امام جمعه آرین شهر بوده اند.


دیدار مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه با امام جمعه زهان زیرکوه دیدار مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه با امام جمعه زهان زیرکوه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه
بازدید : 254 بار