Saturday 20 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۶/۱۰   100 مبلغ پویش نسل حسینی (ع) در شهرستان قاین را تبلیغ کردند

100 مبلغ پویش نسل حسینی (ع) در شهرستان قاین را تبلیغ کردند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین گفت: 110 مبلغ پویش نسل حسینی (ع)  را در این شهرستان تبلیغ کردند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام احمد علی پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از اعزام بیش از 110 مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان جهت پویش نسل حسینی (ع) به مناسبت ایام ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام علی پور تصریح کرد: با توجه به عدم علاقه والدین به فرزند آوری و همچنین تشویق به ازدیاد نسل در شرایط کنونی، بیش از 110 مبلغ بومی و غیر بومی در ایام ماه محرم به مساجد و حسینیه های شهری و روستایی شهرستان قاین  اعزام شده اند تا پویش نسل حسینی (ع) را تبلیغ نمایند.

وی خاطر نشان کرد: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، وعظ و خطابه، برنامه های مذهبی،فرهنگی و تبلیغی در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی، تشکیل کلاس های قرآنی، احکام، مباحث مشاوره و اخلاق و ... از جمله دیگر فعالیت های مبلغان اعزامی بوده است.

حجت الاسلام علی پور خاطر نشان کرد: محرم ماه نهضت بزرگ سید شهیدان و سرور اولیای خدا ست، که با قیام خود در مقابل طاغوت، تعلیم سازندگی و کوبندگی به بشر داد و این خود سرلوحه تعلیمات اسلام برای ملت ها است.

وی اظهار داشت: روحانیون باید بتوانند نقش روشنگری، تبیین و بصیرت افزایی خود را از مسایل روز و تطبیق آن با حادثه عاشورا و سیره ائمه اطهار را به خوبی در مجالس محرم ایفا کنند.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 261 بار