Wednesday 24 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۰۶/۰۴   در جلسه ستاد کرونای شهرستان بشرویه عنوان شد؛ ۹۰ درصد هیئتهای مذهبی در بشرویه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند

۹۰ درصد هیئتهای مذهبی در بشرویه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: ۹۰درصد هیئت‌های عزاداری بشرویه در آیین سوگواری دهه اول محرم، پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در جلسه ستاد کرونا که در محل فرمانداری بشرویه برگزار شد، گفت: ۹۰ درصد هیئت‌های عزاداری بشرویه در آیین سوگواری دهه اول محرم، پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه افزود: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هیئات مذهبی جلوه‌هایی زیبا از شور و شعور حسینی را خلق کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با اشاره به تصمیمات ستاد کرونای شهرستان در خصوص نحوه برگزاری مراسم عزاداری هیئات و اماکن مذهبی گفت: مراسم روضه‌خوانی و آیین‌های عزاداری سالروز شهادت حضرت امام حسین «علیه‌السلام» فقط در فضای باز آن‌هم با رعایت دستورات بهداشتی از قبیل فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزارشده است و موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با پخش صوت عزاداری و بدون توزیع پذیرایی کلیه دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سید محمد معلمی، امام‌جمعه شهرستان بشرویه ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولین و هیئت‌امنای هیئات مذهبی خطاب به کسانی که تصمیمات ستاد کرونای شهرستان را تصمیمات خلق‌الساعه می‌خواند و گفت: تمامی دستورات ستاد کرونای شهرستان کارشناسی شده و با حضور صاحب‌نظران انجام می‌شود.

 

علی شفیعی، فرماندار بشرویه گفت: تصمیمات ستاد کرونا برای حفظ سلامت مردم بوده است و فرهنگ بالای مردم شهر بشرویه می‌طلبد تا مراسم ما با حفظ پروتکل‌های بیشتر نسبت به سایر شهرها باشد.

احسان خسروی، دادستان شهرستان بشرویه بابیان این موضوع که اجرای مصوبات ستاد کرونا نیاز به همراهی و همکاری مردم دارد گفت: در خصوص ناقضان پروتکل‌های بهداشتی در هیئات مذهبی اولویت امربه‌معروف و نهی از منکر است امام برخی از مردم خواستار برخورد جدی هستند.

دادستان شهرستان بشرویه افزود: در خصوص برخورد با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرم با نظر کلی ستاد کرونا تصمیم‌گیری خواهیم نمود.


۹۰ درصد هیئتهای مذهبی در بشرویه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند ۹۰ درصد هیئتهای مذهبی در بشرویه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 226 بار