Friday 29 Mar 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۵/۲۰   مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه خبر داد: برگزاری مراسم عزاداری شب دوم محرم در حاجی آباد زیرکوه

برگزاری مراسم عزاداری شب دوم محرم در حاجی آباد زیرکوه

مسئول اداره تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم عزاداری شب دوم محرم با رعایت دستورالعمهای بهداشتی در زیرکوه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ، حجت الاسلام احمد اسماعیلی با بیان  این خبر افزود: مراسم عزاداری سید وسالارشهیدان حضرت اباعبدلله الحسین(ع) و یاران باوفایشان در شهرستان با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار و تعداد 15 روحانی مستقر، طرح هجرت و 35 اعزامی در شهر و روستاهای شهرستان به تبیین ابعاد و درسهای قیام امام پرداختند.

وی سپس گفت: درس جهاد و شهادت را امام حسین(ع) به همه بشریت آموخت و این که اگر می خواهیم به عزت و استقلال و عظمت برسیم، راهش همانا مقاومت در برابر مستکبران و طواغیت عالم است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه سپس افزود: در واقع صبر و ایستادگی در راه خدا و فداکردن جان و مال و بهترین عزیزان در راه دین و مکتب و ارزش های الهی، درس بزرگی است که حضرت اباعبدالله(ع) به ما آموخت.

وی در پایان ابراز داشت: در واقع ما از امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان یاد گرفته ایم که هر جامعه و ملتی که بخواهد به هدف متعالی خود برسد باید با مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی در این راه گام بردارد.


برگزاری مراسم عزاداری شب دوم محرم در حاجی آباد زیرکوه برگزاری مراسم عزاداری شب دوم محرم در حاجی آباد زیرکوه برگزاری مراسم عزاداری شب دوم محرم در حاجی آباد زیرکوه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه
بازدید : 442 بار