Wednesday 24 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۵/۱۸   مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه: دوره آموزشی «نسل حسینی» در زیرکوه برگزار شد.

دوره آموزشی «نسل حسینی» در زیرکوه برگزار شد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه از برگزاری دوره آموزشی «نسل حسینی» در شهرستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی در محرم امسال ویژه مبلغان ، مداحان و مبلغات برگزار شد..

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی حجت‌الاسلام احمد اسماعیلی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اظهار کرد: دوره آموزشی «نسل حسینی» به منظور تحقق منویات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب و ارائه محتوای آموزشی در راستای تبلیغ مباحث تعظیم شعائر حسینی و افزایش جمعیت در محرم امسال همزمان با مرکز استان و سایر شهرستانها در روزهای 17 و 19 مرداد برگزار شد.

وی افزود: توانمندسازی و افزایش آگاهی اقشار تاثیرگذار در زمینه افزایش جمعیت از جمله مداحان و مبلغان  و مبلغات از جمله اهداف این دوره آموزشی است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: این طرح در قالب کارگاه آموزشی دو روزه با حضور مبلغین ، مداحان و مبلغات در طی 10 ساعت و در 5 سرفصل آموزشی بود.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: بیان تاریخچه کاهش جمعیت ایران، تبیین علل و دلایل کاهش جمعیت، تبیین جایگاه و ارزش های مادری و ایده های جمعیتی، پاسخ به شبهات مرتبط، ارائه راهکارهای عملیاتی و تشویقی مردم و ارائه ایده های جمعیتی در محرم و همچنین ارائه تکنیک های تبلیغی برای ترغیب مردم به افزایش جمعیت از محتوای ارائه شده در این دوره است.


دوره آموزشی «نسل حسینی» در زیرکوه برگزار شد. دوره آموزشی «نسل حسینی» در زیرکوه برگزار شد.

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه
بازدید : 234 بار