Thursday 25 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۵/۱۳   به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد: همایش مجازی «محرم» شبکه امامت و تبلیغ در زیرکوه

همایش مجازی «محرم» شبکه امامت و تبلیغ در زیرکوه

همزمان با سراسر کشور همایش مجازی شبکه امامت و تبلیغ شهرستان با موضوع تبیین عملیات محرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبیT همایش مجازی محرم با حضور بیش از ۱۰ هزار روحانی شبکه امامت و با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین قمی، پناهیان، حریزاوی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیر عامل بنیاد هدایت برگزار و نکات لازم دربرنامه های محرم ارائه شد.

لزوم برگزاری برنامه های محرم با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی، اهمیت تبلیغ واطلاع‌رسانی،برگزاری مراسم خانگی در فضای باز منازل پیرغلامان اهل بیت وتوجه به مقوله جمعیت از اهم مطالب مطروحه بود.

حجت‌الاسلام احمد اسماعیلی مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه نیز قبل از شروع همایش مجازی درجمع امامان مساجد زیرکوه با اشاره به شرایط ناشی از ویروس کرونا از مبلغین خواست مراسم سوگواری محرم را در فضای باز برگزار کنند و حتماً در این محافل بحث فاصله‌ گذاری اجتماعی را رعایت و تمام عزاداران از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه موضوع اهمیت خانواده برای مردم باید مورد تأکید قرار بگیرد، تصریح کرد: بحث فرزندآوری و تشکیل خانواده و تعمیق اعتقادات خانوادگی در این ایام مورد بحث قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با برچیده شدن ویروس کرونا شاهد عزاداری باشکوه و در شأن حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا باشیم.


همایش مجازی «محرم» شبکه امامت و تبلیغ در زیرکوه همایش مجازی «محرم» شبکه امامت و تبلیغ در زیرکوه همایش مجازی «محرم» شبکه امامت و تبلیغ در زیرکوه همایش مجازی «محرم» شبکه امامت و تبلیغ در زیرکوه همایش مجازی «محرم» شبکه امامت و تبلیغ در زیرکوه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه
بازدید : 210 بار