Friday 29 Mar 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۰۵/۱۰   رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه؛ محرم و صفر بهترین فرصت برای ترویج و تعظیم شعائر اسلامی است

محرم و صفر بهترین فرصت برای ترویج و تعظیم شعائر اسلامی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا هیئات مذهبی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی محرم را با شور حسینی برگزار کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام بهشتی‌فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در جمع مسئولین هیآت مذهبی که به‌منظور شرکت در همایش مجازی هیئات مذهبی کشور به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه آمده بودند، گفت: هیئات مذهبی از ابتدای انقلاب یکی از ارکان مقدس نظام جمهوری اسلامی بوده و با نظام سلطه و طاغوت به مبارزه پرداخته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اگر اصل و تأکید بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم مذهبی هست هیئات و اماکن مذهبی بیشترین رعایت و نظم و انضباط را داشته‌اند.

حجت‌الاسلام بهشتی فر برپایی مراسم عزاداری برای اباعبدالله «ع» توسط مردم را یک هنر دانسته و خاطرنشان کرد: بر هیئات مذهبی است که مردم را مجاب کنند که امکان برگزاری مراسم عزاداری در شرایط کنونی وجود دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بابیان این نکته که وجود بلایا و بیماری‌هایی مثل کرونا مانعی برای تعطیلی روضه‌ها نخواهد بود تصریح کرد: عزاداری برای حضرت سیدالشهدا (ع) خود دارای یک غنای معنوی است و این سنت عزاداری همچون گذشته تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود «ع» ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر پر پایی مراسم عزاداری محرم با شور حسینی گفت: همه باید برای سیدالشهدا بسیج شویم و در ترویج و تعظیم شعائر اسلامی به‌ویژه محرم تلاش نماییم.

گفتنی است، در پایان این همایش برخی مسئولین هیئات مذهبی شهرستان نقطه نظراتی برای برگزاری پرشور و باشکوه و همراه با رعایت و حفظ سلامت مردم در محرم ۱۴۴۳ ارائه کردند.


محرم و صفر بهترین فرصت برای ترویج و تعظیم شعائر اسلامی است محرم و صفر بهترین فرصت برای ترویج و تعظیم شعائر اسلامی است

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 225 بار