Sunday 19 May 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۰/۰۵/۰۷    توزیع 20 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در شهرستان درمیان

 توزیع 20 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در شهرستان درمیان

حجت الاسلام محمد هادی نودهی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان ازطبخ و توزیع 20 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد هادی نودهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی درمیان گفت: 20 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم توسط گروه های جهادی، خیرین و عموم مردم در سطح شهرستان طبخ و بین مردم و نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان گفت: همه مردم می‌توانند در این سنت زیبا و شایسته سهمی داشته باشند از اطعام فقرا و نیازمندان تا برپایی ایستگاه‌های صلواتی و همچنین آذین‌بندی سطح معابر که قطعا نزد پروردگار مهربان دارای ثواب خواهد بود.

وی افزود: اطعام مؤمنان یکی از سفارشات ائمه معصومین در این روز است و روایات متعددی در باره اهمیت و ثواب اطعام و افطاری در روز عیدغدیر نقل شده و مورد تاکید پیشوایان نیز بوده است.

حجت‌الاسلام نودهی خاطر نشان کرد: علاوه بر پخت و توزیع غذا، راه اندازی کاروان شادی، کارناوال خودرویی و موتوری، برگزاری مسابقات مختلف در مورد غدیر و برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری در سطح شهرستان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان درمیان اظهار داشت: خوشبختانه سال به سال برنامه های غدیر با شکوه تر و استقبال خوب مردم بویژه جوانان در این شهرستان برگزار می شود.


 توزیع 20 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در شهرستان درمیان  توزیع 20 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در شهرستان درمیان  توزیع 20 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در شهرستان درمیان

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی درمیان
بازدید : 246 بار