Thursday 25 Apr 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۰۵/۰۳   دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه با امام جمعه به مناسبت 5 مرداد سالروز نماز جمعه

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه با امام جمعه به مناسبت 5 مرداد سالروز نماز جمعه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات و فعالین فرهنگی شهرستان بشرویه به مناسبت 5 مرداد سالروز تشکیل اولین نماز جمعه صبح دیروز ۲ مرداد ۱۴۰۰ مسئولین ادارات شهرستان بشرویه با حجت‌الاسلام والمسلمین معلمی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات و فعالین فرهنگی شهرستان بشرویه به مناسبت 5 مرداد سالروز تشکیل اولین نماز جمعه صبح دیروز ۲ مرداد ۱۴۰۰ مسئولین ادارات شهرستان بشرویه با حجت‌الاسلام والمسلمین معلمی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای جلسه مهندس شفیعی؛ فرماندارمحترم شهرستان ضمن عرض تبریڪ به امام جمعه و اعضای محترم ستاد نمازجمعه به گزارش عملکرد جذب اعتبارات برای شهرستان اشاره کرد و گفت: نهایت تقدیر و تشکر را از حجت‌الاسلام والمسلمین معلمی داریم که ما را در پیشبرد اهداف مان که خدمت به مردم عزیز شهرستان است همواره یاری می‌کنند.

امام جمعه شهرستان در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک دهه امامت و ولایت از مسئله غدیر یاد کرد و گفت: بزرگتر از حادثه غدیر در هیچ جا و هیچوقت اتفاق نیفتاده است که همگی ما باید در معرفی این روز عظیم تمام تلاش خود را به‌کار گیریم.

وی ضمن تاکید بر اهمیت نمازجمعه بر اساس احادیث و روایات افزود: از مسئولین شهرستان می خواهیم انشالله بصورت مداوم در نماز جمعه شرڪت ڪنند تا ضمن انجام فریضه الهی دقایقی را با مردم همنشین شوند و حرف ها و درد و دل هایشان را بشنوند، قطعا برڪات زیادی خواهد داشت ڪه اولین برڪت آن ایجاد صمیمیت بیش از پیش بین مردم و مسئولین خواهد بود.

امام جمعه در پایان سخنان خود به شدت برخی شایعات مبنی بر دخالت امام جمعه در انتصابات مسئولین را تڪذیب ڪرد و گفت: بعضی اوقات نظر ما را نسبت به برخی مدیران می پرسند و ماهم آنچه را می دانیم می‌گوییم ولی اینکه نظر ما بعنوان تعیین کننده انتصاب مدیر یا مسئولی باشد این چنین نبوده و نیست.

حجت‌الاسلام بهشتی فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی در این دیدار گفت: به مناسبت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی«ره» بر خود لازم دانستیم تا از حضور مستمر و اثر گذار امام جمعه محترم و همکاری های همه جانبه و دلسوزانه ایشان در سطح شهرستان تقدیر نماییم.

وی اظهار امیدواری کرد: امیداست، هم چون گذشته با تدبیر هدفمند و هوشمندانه و اقدامات مسئولانه و جهادی امام جمعه محترم موجب تسهیل و تسریع فرآیند امور شهرستان باشیم.

سپس در پایان رئیس اداره تبلیغات اسلامی به ارائه گزارشی در خصوص شرایط تبلیغی و دینی در شهرستان پرداخت و افزود: همه تلاش و عزم اداره تبلیغات اسلامی گسترش و بهبود شرایط تبلیغی در شهرستان است که امیدواریم با تغییر شرایط کشور و حمایت‌های امام جمعه دلسوز و ولایی خود شاهد شکوفایی عرصه‌های تبلیغی و دینی در بشرویه باشیم.


دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه با امام جمعه به مناسبت 5 مرداد سالروز نماز جمعه دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه با امام جمعه به مناسبت 5 مرداد سالروز نماز جمعه

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 324 بار