Thursday 28 Mar 2024

جستجو

فرهنگی ۱۴۰۰/۰۵/۰۳   آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نقشه راه سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نقشه راه سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه که به مناسبت آغاز هفته ملی مهارت انجام شد، بر آموزش‌های فنی وحرفه‌ای به‌عنوان یک نقشه‌راه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و امام‌جمعه موقت شهرستان بشرویه در دیدار با رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بشرویه که به مناسبت آغاز هفته ملی مهارت و همراه با جمعی از مسئولین شهرستانی انجام شد، ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گفت: بی‌شک انسان بدون یادگیری و نو کردن اندیشه‌ها و دانش‌های خود در زندگی موفق نخواهد بود، مشاغل در حال تغییر و تغییر هستند و بی‌تردید مهارت‌آموزی هنر تبدیل علم به عمل است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌عنوان یک نقشه راه مطمئن برای دستیابی به توسعه اقتصادی افزایش رفاه و آسایش و ایجاد درآمد و معیشت برای همه طبقات جامعه است و بروز فناوری‌های جدید و نیاز جامعه به استفاده حداکثری از ابزار و تکنولوژی‌های نو، موجب آن گردیده است مهارت‌آموزی به‌عنوان مهم‌ترین مؤلفه تسلط به تغییرات سریع جامعه واجب شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه خاطرنشان کرد: تلفیق دانش بامهارت و خلاقیت می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال مولّد برای جوانان کشور و به‌تبع آن توسعه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم شود.

گفتنی است در این دیدار تمثال مبارک شهدای این شهرستان به‌رسم یادبود به رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای اهدا شد.


آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نقشه راه سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نقشه راه سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»

بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی بشرویه
بازدید : 416 بار