Monday 29 Apr 2024

جستجو

بدون دسته بندی ۱۴۰۳/۰۱/۱۴   رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات؛ تبلیغ سیره تبلیغی و تبیین امام علی(ع) الگویی‌ برای مبلغین است

تبلیغ سیره تبلیغی و تبیین امام علی(ع) الگویی‌ برای مبلغین است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات گفت:  تبلیغ سیره تبیینی و تبلیغی حضرت امیرالمؤمنین(ع) می‌تواند الگویی برای مبلغین باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائنات با بیان اینکه اولین کسی که می‌تواند در سبک زندگی علوی کمک کند خانواده است، گفت: اگر والدین کمک کنند که فرزندان تربیت خوبی شوند قطعا سبک زندگی والدین می‌تواند به عنوان یک اسوه و الگویی برای عموم فرزندان باشد.

وی بیان کرد: خانه، خانواده، مدرسه، آموزش و پرورش، رسانه و فضای مجازی می‌تواند در ترویج سبک زندگی علوی اثرگذار باشد.

حجت‌الاسلام سهرابی‌نژاد با بیان اینکه  حضرت علی(ع) به عنوان یک اسوه و الگو در بین مسلمانان است، اظهار کرد: باید برای جوانان و نوجوانان زندگی حضرت علی(ع) و کرامت آن حضرت با فطرت پاک جوانان همخوانی داشته و اگر برای نسل جوان تبیین کرد قطعا می‌تواند در وجود آن‌ها تاثیرگذار باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قائنات تصریح کرد: برای تبلیغ سیره تبلیغی و تبیین حضرت باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد و به عنوان اسوه‌ایی برای مبلغین در نظر گرفت.


بازگشت
اداره تبلیغات اسلامی قاین
بازدید : 49 بار